5 metod na skuteczną i tanią reklamę w internecie

0
45
5 metod na skuteczną i tanią reklamę w internecie

Reklama internetowa wcale nie musi być droga. Zapraszamy do sprawdzenia 5 skutecznych metod na skuteczną i tanią promocję on-line!

Każda strona internetowa może zyskać na swojej promocji – dzięki niej można przyciągnąć na nią wielu nowych internautów i sprawić, że będzie przynosiła jeszcze więcej zysków.

Dobór odpowiednich metod reklamy jest w tym przypadku kluczowy dla uzyskania najlepszych efektów. Właśnie dlatego wspólnie z blogiem o e-marketingu www.gniotek.com przygotowaliśmy specjalną listę, która zawiera 5 metod na skuteczną i tanią reklamę w internecie. Co wybrać?

  1. Optymalizacja i pozycjonowanie strony – SEO

To metoda bazująca na wykorzystaniu wyszukiwarki internetowej. Jej głównym celem jest wyniesienie adresu strony WWW na jak najwyższą, dobrze widoczną pozycję na podstawie konkretnych słów kluczowych.

Optymalizacja i pozycjonowanie stron, czyli SEO to metoda dość złożona, wymagająca prowadzenia wielu powiązanych ze sobą czynności na promowanej stronie i poza nią. Warto powierzyć ją fachowcom.

  1. Kampanie linków sponsorowanych Google AdWords

Druga metoda to kampanie linków sponsorowanych Google AdWords, które polegają na wyświetlaniu reklamy w formie boksu z treścią lub grafią w wyszukiwarce Google albo na współpracujących z nią stronach.

Dużym plusem reklamy Google AdWords jest korzystny system rozliczeń – płacimy nie za wyświetlenie reklamy, ale za kliknięcie w nią.

  1. Reklamy w mediach społecznościowych

Social media marketing, czyli marketing w mediach społecznościowych to kolejna skuteczna metoda promocji w sieci.

Polega na stworzeniu własnego profilu firmy na portalu, na przykład na Facebooku, a także na publikowaniu na nim wpisów, interakcji z użytkownikami, a także może wykorzystywać dostępne metody marketingowe, na przykład Facebook Ads.

  1. E-mail marketing

Chociaż przez wielu uznawany jest za mało skuteczny, a nawet szkodliwy ze względu na wszechobecny spam, to jednak e-mail marketing także może być skutecznym wsparciem w promocji strony WWW, a w szczególności sklepu on-line.

Wysyłanie wiadomości e-mailowych z informacjami o promocjach, obniżkach, nowościach to duże udogodnienie dla klientów, którzy chcą być zawsze na bieżąco i oszczędzać jeszcze więcej.

  1. Content marketing

Content marketing, czyli marketing treści powiązany jest z powyższymi metodami promocji, ale ma znacznie szerszy zasięg.

W marketingu treści chodzi o publikowanie interesujących, pomocnych, wartościowych dla odbiorców informacji, na przykład na blogu firmowym, przez artykuły sponsorowane, na forach dyskusyjnych.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here