Badania marketingowe mogą dotyczyć wielu dziedzin życia społecznego. Jednak najwięcej badań marketingowych dotyczy dziedzin związanych pośrednio lub bezpośrednio z ekonomią. Ekonomia zawiera w sobie takie elementy jak wysokość dochody zwykłego gospodarstwa domowego, wielkość sprzedaży, wysokość poniesionych kosztów podczas produkcji, cena danego produktu oraz wielkość popytu. Elementy te możemy zaliczyć do badań okresowych, którymi interesuje się marketing przedsiębiorstwa produkcyjnego. Jednak oprócz tego dla przedsiębiorcy ważne są także badania marketingowe takich elementów jak lokalizacja sieci handlowych. Wszystkie te elementy mają znaczący wpływ na to czy nasz biznes utrzyma tendencję wzrostową czy też konkurencja będzie od nas lepsza. Badania marketingowe są nierozłącznym elementem rozwoju przedsiębiorstwa, ponieważ na ich podstawie możemy dokonać zmian w image naszego produktu i wiemy, czego oczekują nasi klienci. Możemy także przewidzieć jak sprzedaż naszych produktów będzie wyglądała w kolejnych miesiącach. Tego typu informację są podstawą w interesach.

www.salesroles.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here