Kiedy reklama radiowa jest skuteczna

0
80

Nie tyko Internet czy telewizja są tymi mediami w których warto reklamować swoje produkty. Warta zainteresowania jest kampania reklamowa w radiu. Reklama radiowa jest specyficzna o tyle, że nie można oddziaływać wizualnie a jedynie za pomocą dźwięku. Wadą takiej reklamy jest jednak ograniczony zasięg, bowiem najczęściej jedynie nadawana jest na rynek lokalny. Oczywiście nie mówimy tu o dużych stacjach, które mają zasięg ogólnopolski, ponieważ reklama przez nie emitowana obejmuje cały kraj. W stacjach lokalnych reklamują się przede wszystkim firmy lokalnego rynku, którym zależy właśnie na miejscowych odbiorcach. Reklama radiowa należy do reklam, które należą do tańszych, jednak są bardzo krótkie i nie trafiają do wszystkich, ponieważ część ludzi ma problem z zapamiętaniem informacji, których nie zobaczyli a jedynie usłyszeli. O skuteczności reklamy radiowej świadczy częstość powtarzania, ponieważ aby była skuteczna musi być bardzo często powtarzana, bo przecież nie każdy słucha ciągle radia. Tradycyjne kampania trwa około siedem dni z kilkunastoma spotami w ciągu dnia.

www.complito.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here