Jak powinna wyglądać idealna reklama telewizyjna, aby trafiła do odbiorcy? Przede wszystkim musi się sprzedać. Zawierać jakiś slogan lub hasło, które będzie powtarzane, cytowane. Najlepiej, aby było śmieszne i krótkie, takie, które da się zapamiętać. Wyreżyserowane postacie, które są obdarzone charakterystycznymi cechami lub mocami też zapewniają sukces, o ile odbiorcy je „kupią”. Znana twarz zachwalająca dany artykuł, to gwarancja powodzenia. Jeżeli tylko ten ktoś jest lubiany i popularny, to produkt lub usługa będzie się dobrze kojarzyła. Ważna jest też grafika. Rzucające się w oczy kolory, kontrast, trójwymiar. Coś, co jest łatwo zapamiętać i będzie charakterystyczne dla reklamowanego towaru. Ścieżka dźwiękowa ma poruszyć emocje widza. Przerobione, znane utwory albo stare, poruszające serce piosenki mają wpływ na uczucia. Rozśmieszają, wzruszają – wyrabiają markę. Jeśli widzimy w reklamie piękne widoki to od razu zatrzymujemy na niej wzrok, więc producenci wyjeżdżają często za granicę lub ukazują najpiękniejsze zakątki kraju. Reklama posiadająca te wszystkie cechy to reklama idealna. Przyciąga widzów przed telewizorami, a co za tym idzie – zaprasza do sklepów.