Wszystko zaczyna się od umieszczenia plików źródłowych na serwerze stron www. Jednak to jeszcze nie daje gwarancji na osiągnięcie sukcesu. Panuje dość duża konkurencja szczególnie na słowa kluczowe o ogólnym znaczeniu. A pozycja i widoczność serwisu www zależy od bardzo wielu czynników. Żeby nie być gołosłownym, przykład pierwszy z brzegu – meta tagi. Jeśli nie będą odpowiednio zaplanowane i wypełnione, wyszukiwarka sama dokona wyboru treści wyświetlanej w wynikach wyszukiwania.

Jednakże nie o tym jest ten poradnik. Do rzeczy!

Jak sprawdzić widoczność strony w przeglądarce?
Najprostszym sposobem jest użycie właśnie przeglądarki. Należy otworzyć Google Chrom w trybie incognito. Zapewni to obiektywność wyników niezabarwionych filtrami używanymi przez program. W okno adresowe trzeba wpisać frazę, dla której przeprowadzone będzie badanie.
W górnym rogu po prawej stronie znajduje się przycisk z opcjami dotyczącymi wyszukiwania. Pierwsza pozycja z listy tyczy się ustawień wyszukiwania. Na stronie opcji należy znaleźć drugi nagłówek, w którym mowa o podpowiedziach przy wyszukiwaniu. Zaznaczając trzeci przycisk, rezygnuje się z wyszukiwania dynamicznego. Radio box uruchamia suwak zmiany ilości wyników na stronie. Wartość maksymalna to sto pozycji podczas jednorazowej prezentacji. Wybrane opcje wypada zapisać i przeglądarka wyświetli pierwszą porcję wyników.
Korzystając z wyszukiwarki wbudowanej w system (F3), w okno wyszukiwania należy wpisać adres serwisu, dla którego później zostanie przeprowadzone pozycjonowanie. Program automatycznie wyszuka zadany ciąg znaków i podświetli jego treść.
Ostatnim co trzeba zrobić to ocenić i skonfrontować fakty z oczekiwaniami. Wtedy można już z czystym sumieniem przejść do aranżowania działań pod wspólnym hasłem – optymalizacja. Wcześniej warto zlecić audyt, który wykaże, co jest do nadrobienia.

http://metodynauczania.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here