Ekonomiczne nauki zmieniają się bardzo szybko i szczególnie w ostatnim czasie trudno jest znaleźć ekspertów, którzy nie zmienialiby co kilka miesięcy swojego zdania na kluczowe tematy społeczne i finansowe. Niestety takie same problemy mają liczne marki, które jeszcze nie tak źle radziły sobie na rynkach a dzisiaj mają problem, by w ogóle obronić się przed całkowitym bankructwem. Niektóre marki oferujące nowe technologie przez długie lata przyzwyczaiły się do zarabiania miliardów w skali roku i absolutnie nie spodziewały się, że z miesiąca na miesiąc zapotrzebowanie na ich towar całkowicie wygaśnie. Niestety te sposoby zarządzania marką, które są skuteczne przy producencie żywności albo leków, nie są wystarczająco dobre dla nowych rynków komputerowych. Dlatego też wielu rynkowych badaczy i ekonomistów zaczyna coraz dokładniej badać funkcjonowanie rynku nowych technologii, w nadziei na to, że uda im się jako pierwszym stworzyć nowy model biznesu i odpowiednio dopasowanego do zarządzania nim narzędzia.

www.elektro-net.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here